Jako biuro nieruchomości stale przekonujemy się, że ludzie kupują oczami. Doskonale wiemy, że przestrzeń powinna być nie tylko funkcjonalna, ale także piękna, jednak nasze doświadczenie pokazuje, że to aspekt wizualny odgrywa najważniejszą rolę w momencie kupna domu czy mieszkania. Dlatego stworzyliśmy katalog pt. „88 sposobów sprzedaży nieruchomości”, w którym opisane zostały najważniejsze kroki do poprawienia zainteresowania ofertą przez potencjalnych odbiorców. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z naszym krótkim teaserem, którym poznasz podstawowe sposoby zwiększenia atrakcyjności dowolnego obiektu.
5 z 88 sposobów sprzedaży nieruchomości według Home Link
Po pierwsze – pierwsze wrażenie. Dzięki niemu kupujący z góry nastawiony jest negatywnie lub pozytywnie do wybranej przez siebie oferty. Dlatego pierwsze wrażenie jest najważniejsze zarówno na fotografiach załączanych do ogłoszeń sprzedaży online, jak i podczas pierwszej prezentacji. Co jednak zrobić, aby pierwsze wrażenie było pozytywne? Sprawdźmy!
Po drugie – czystość i porządek. Każda przestrzeń wygląda lepiej, gdy jest odpowiednio zorganizowana, a wszystkie przedmioty znajdują się na swoim miejscu. Czystość to kolejny sposób, aby zapewnić kupującego o tym, że nieruchomość jest zadbana i warta swojej ceny.
Po trzecie – oświetlenie. Pozwoli nie tylko dokładniej przyjrzeć się wnętrzu, ale także sprawia wrażenie czystości i porządku. Niedziałające lampy czy zimne światło także nie sprzyjają sprzedaży, dlatego warto zweryfikować stan żarówek i ewentualnie je wymienić, a także wybierać te o naturalnej barwie dziennego światła.
Po czwarte – usterki. Obluzowane zawiasy, wyrwane ze ściany kontakty, ślady po zaciekach i wiele innych, drobnych awarii, które robią niekorzystne wrażenie należy usunąć bez dwóch zdań jeszcze przed wykonaniem zdjęć do oferty i zaproszeniem klienta do obejrzenia przedmiotu sprzedaży.
Po piąte – minimalizm. Kluczem do sukcesu jest słynne powiedzenie “mniej znaczy więcej”. Usunięcie zdjęć, magnesów, dewocjonaliów i innych bibelotów, które rozpraszają uwagę klienta to sposób na skuteczną sprzedaż.
To jedynie pięć z kilkudziesięciu stworzonych przez nas sposobów na uzyskanie większej atrakcyjności nieruchomości w oczach klienta. Po więcej zapraszamy do katalogu, w którym dowiesz się więcej na temat budowania odpowiedniej atmosfery, dodatków oraz innych aspektów, które pomogą skutecznie przekonać wrażliwe na niedoskonałości oko klienta do zakupu oferowanej nieruchomości.