Scenariusz sprzedaży
PLANUJĄC SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI MUSISZ MIEĆ PLAN!
Ten plan przygotowujemy razem z Tobą. To zestaw działań i czynności, które należy dokonać w określonym czasie, tak aby zrealizować główny cel – sprzedać nieruchomość!
Skrupulatnie wyliczona tak, aby przynieść rezultat w postaci zainteresowania. Pamiętaj, ze zbyt wysoka cena nie pozwoli na odpowiednie zainteresowanie i tym samym realną sprzedaż.
Czy wiesz, że oferując długo swoja nieruchomość na sprzedaż, skutecznie zrażasz do niej rynek? To co nowe – zawsze cieszy się największym zainteresowaniem, to co jest ogólnodostępne dla każdego i każdej chwili – jest pomijane.
Każda nieruchomość ma swój specyficzny charakter, określ z doradcą kolejne kroki jakie wykonacie tuż po pierwszym okresie promocji. Tylko rynek jest w stanie zweryfikować atrakcyjność danej nieruchomości, uwierz w statystyki, obserwuj, zmieniaj, dostosowuj się.
Permanentna promocja na wszystkich portalach? A może delikatne „zajawka” w mediach społecznościowych? Może marketing szeptany? Co będzie najlepsze? Do każdej nieruchomości podchodzimy indywidualnie, nie każde działanie zawsze przynosi ten sam skutek.
Zakres działania jest praktycznie nieograniczony, ale czy zawsze warto wywiesić baner na balkonie? Wkleić reklamę 3D na oknie? Umieścić ofertę w specjalnych, a może skorzystać z marketingu społecznościowego? Które źródło przyniesie najbardziej wymierne efekty?
Sesja zdjęciowa jest tak oczywistym narzędziem sprzedaży dla pośrednika jak gwizdek dla sędziego. Posiadasz pięknie usytuowaną działkę? Może warto zaangażować naszego firmowego DJI-a? Dwój dom ma mnóstwo pomieszczeń? Zaproponujmy klientom wirtualny spacer aby się odnaleźć. Posiadasz siedlisko nad jeziorem – optymalnym wyborem może być film promocyjny, który pokaże zalety wnętrza posesji, jak i jej urokliwej okolicy.